دوست داشتنی
دوست داشتنی

ق اط ی پ ا ت ی


**********دوصط عسیس نضر یادط نرح *********



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت17:28---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی -Lovely ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت13:11---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی -Lovely ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


مهسا
ساعت23:00---30 آذر 1393
عالیه وبلاگت عزیزم...

پاسخ:


نازی
ساعت13:44---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی -Lovely ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


مهرنوش
ساعت14:10---20 آذر 1393
-Lovely اسم شماست؟

خخخخخخخ

-Lovely پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت13:16---19 آذر 1393
-Lovely اسم شماست؟

خخخخخخخ

-Lovely پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت10:35---18 آذر 1393
-Lovely اسم شماست؟

خخخخخخخ

-Lovely پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت13:18---15 آذر 1393
-Lovely وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ -Lovely را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


مهرنوش
ساعت15:27---13 آذر 1393
-Lovely وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ -Lovely را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


مهرنوش
ساعت14:39---11 آذر 1393
-Lovely وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ -Lovely را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نازنین
ساعت13:09---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار -Lovely
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


نازنین
ساعت14:23---29 آبان 1393
چطوری -Lovely
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی -Lovely ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
-Lovely منتظرتما


نازنین
ساعت15:54---28 آبان 1393
سلام -Lovely خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
-Lovely منتظرتما


سارا یکتا
ساعت21:35---19 آبان 1393
چیزی ندارم بگویم قلمم خشک میشود گاهی از خستگی من حافظ باز میکنم تو نیت کن هرچه آمد میبوسمت

fere$hte
ساعت15:41---16 آبان 1393
چشمممممممم مگه میشه نظریادمون بره بذاریم.راستی وبت خیلی خوشمله

sara yekta
ساعت22:16---29 مهر 1393
دوست پسرم زنگ زده ميگه عصر لباس خوشكلتو بپوش ،با يه ماشين دو در ميام دنبالت
بعد كه اومدم پايين ماشينو ديدم، فُحش دادم و رفتم تو.
الانم گوشيشو جواب نميدم

بچه ها ناموساً وانت چند تا در داره ؟؟؟


سارا یکتا
ساعت23:12---8 مهر 1393
دیروز مخاطب خاصمو با یکی دیگه دیدم
گفتم گناه داره آبروشو نبرم
عینک دودی هم زدم که نبینتم خجالت بکشه
حالا کلید اسرار این ماجرا این بود که
نه تنها ی زانتیایی بهم شماره داد بلکه ی سانتافه هم واسم نگه داشت .
ببین خدا چقدر هوای آدمای خوبو داره


sara yekta
ساعت16:05---1 مهر 1393
چه چـيز در اين جهان، غريبانه‌تر از زنی است که خودش را و تنهايی‌اش را بغل می‌كند و می‌پُوسد، اما حاضر نيست ديگر كسی را دوست بدارد؟

alone
ساعت14:56---25 مرداد 1393
che nefrini

پریناز
ساعت0:23---29 تير 1393
مدتهاست نه با امدن کسی دلخوشم ونه از رفتن کسی دلگیر...بی کسی هم عالمی دارد...

پریناز
ساعت1:23---27 تير 1393
سلام امیدوارم حالت خوب باشه.التماس دعا.
پاسخ:سلام ممنون مرسی پری خانم


محمد و مونا
ساعت11:54---24 تير 1393
هوا پر شده ازارزوهای خوب که برایت به بادها سپرده ام!!!!!!!!!!!!
کاش پنجره های اتاقت باز باشد.............................


MeHrSa
ساعت12:53---18 تير 1393
واااااااا دیفونه چه نفرینیم میکنهههههههه

❤لـِیلآ،عـآشِـق בפּنگـ✿ـے
ساعت15:43---17 تير 1393
سَلـآمـ دوست خوبـَم وِبت قَـشنگهـ{}
پاسخ:مرسی


جواد
ساعت17:06---13 تير 1393
لااااااااااااااااااااایک داری
قوررررررررررررربونت


صفی
ساعت17:04---13 تير 1393
سلام خوبی ///علی آقا حیف این وبلاگه که دیر به دیر به روز رسانی میشه /در کل وبلاگت عااااالیه
پاسخ:نظر لطفتونه


ابولفضل
ساعت17:02---13 تير 1393
سلام وبلاگ جالب و پر محتوایی داری //ایشاله موفق باشی

لیلا
ساعت17:38---10 تير 1393
توام اسم وبتو بـــــــــــــــــــــــــــــ زار چغندر پخته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 7 تير 1398برچسب:,

  توسط -Lovely  |
 

 



سلام به وبم خوش اومدین ایشالله که از وبم خوشتون بیاد نظر یادتون نره / بچه /مخلص همه بچه های باحال هستم...


 

 

 سخنی با دخترا......................
 ]چقد سخته***************8
 حكايت
 کاش می شد
 پند لقمان
 بخشیدن هنره که هرکسی نداره الان
 به سلامتی
 غیرتی

 

اسفند 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
تير 1393
خرداد 1393
آذر 1391
آبان 1391
شهريور 1391

 

-Lovely

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوست داشنتی و آدرس lovely3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درهم برهم
have-fun
سارا یکتا
●!❤ عــاشقانه ❤!●••
˙·٠•●♥یه دخی تنــــها♥●•٠·˙
smart g
دل نوشته
عاشق تنها
صبح امید
♥ANIL.AILIN♥
رویای عشق>داش رحیم<
lovly heliya
همه چی در هم
شیطونککککککک
حااااااانی
جیگر
ترنم اشکها و لبخند ها
دختران صورتی
دخمل صورتی
دختران آریایی
عشق من
بانوجان
نمکدون
عاشقترین
عاشقانه
روانشناسی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

کادیلاک بچه ابرقو
بانک مقالات دانشگاهی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 483
بازدید کل : 9940
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 286
تعداد آنلاین : 1